fbpx
Fachowcy

Zmiany lokatorskie w umowie deweloperskiej – obsługa procesu w CRM-ie dla deweloperów

• Zakładki: 98

Klienci firm deweloperskich coraz częściej wybierają oferty nieruchomości, w których dostępna jest możliwość wprowadzenia zmian lokatorskich i aranżacyjnych. Tego typu usługa staje się kluczowym kryterium wyboru dewelopera, a jednocześnie stanowi konkurencyjną przewagę nad rynkiem wtórnym. Klienci cenią sobie fakt, że mogą wprowadzić udogodnienia dostosowane do swoich potrzeb. Dla firm deweloperskich to nie tylko szansa na zadowolenie klienta, ale także skuteczne narzędzie sprzedażowe. Jednak obsługa procesu zmian lokatorskich wymaga odpowiedniej organizacji. Dowiedz się, jak CRM może usprawnić obsługę procesu zmian lokatorskich.

Jak CRM dla deweloperów wspiera obsługę zmian lokatorskich?

CRM dla dewelopera  voxDeveloper to oprogramowanie stworzone z myślą o firmach deweloperskich. Jego unikalne funkcjonalności zostały dostosowane do specyfiki branży, aby sprostać wszystkim potrzebom i wyzwaniom, na które trafiają deweloperzy. Jednym z modułów, znajdujących się w systemie, jest moduł zmian lokatorskich. Umożliwia on efektywną obsługę oraz zapewnia pełną kontrolę nad procesem. Zgłoszenia zmian lokatorskich zawierają istotne informacje, takie jak:

  • numer lokalu i szczegóły inwestycji 
  • dane klienta
  • kategoria zmiany lokatorskiej
  • status 
  • opis wraz ze wszystkimi szczegółami oraz planem nieruchomości
  • cena brutto i netto oraz stawka VAT
  • planowany i rzeczywisty termin odbioru
  • zaimportowane dokumenty i dodane notatki 
  • historia podjętych działań

Wykonane zmiany lokatorskie muszą być uwzględnione w umowie deweloperskiej lub osobnym dokumencie. CRM umożliwia generowanie umowy na podstawie danych zawartych w systemie, harmonogramu płatności oraz wprowadzania wpłat związanych z wykonanymi pracami. Dodatkowo informacje o zmianach lokatorskich są automatycznie importowane do karty odbioru nieruchomości, co przyspiesza cały proces odbioru technicznego.

Optymalizacja procesów biznesowych, w tym obsługa zmian lokatorskich, przynosi firmie wiele korzyści. Przekłada się to na zwiększoną wydajność pracy, ponieważ wiele rutynowych czynności jest automatyzowanych, pozwalając pracownikom skupić się na ważniejszych zadaniach. Działania firmy stają się bardziej efektywne, co wpływa na oszczędność czasu i redukcję błędów.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
36 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *